Sunday 1 January 2012

two o one two

ohmaii ! sekarang jam menunjukkan 0100 pagi :') 
its already new year bebeh ! tahun 2011 dah pun berlalu . humm . 
hati , boleh kau lebih kuat untuk tahun baru nie ?
tolong laa . tolong eh . sabar dan terus kuat .
tahun baru nie sume heboh celebrate nan sape sume , peg mana and bla bla blaa ... 
bad memories betul sebelum dekat dekat masuk tahun baru nie bila fer the first timer , aku tampar aku pukul lelaki yang aku sayang .
when it comes to the person i love the most after family lies to me , i just cnt stop myself .
aku bertindak mcm tu sbb aku terlalu sayangkan kau .
memang mulut boleh cakap aku lepaskan kau . tapi hati ?
sbb terlalu sayangkan aku jadi mcm nie . aku penat .
kalau betul kau sayangkan orang lain , jujur .
aku takkan marah just aku tak suka kau tipu aku .
betul aku takbole kalau kau tade tapi hati tak boleh paksa kann .
kalau hati kau dah tak sayang kan , aku takkan paksa :')
aku nak kau bahagia .
walau bukan dengan aku .
maaf aku kasar dgn kau tp hakikat aku tak bermaksud .
aku penat pikir .
aku takkan semak kan lagi kepala otak aku dengan perempuan tu lagi . kalau kau nak dia , bagi thu .
kalau jadi lagi , aku betul betul akan pergi .
malam nie aku tido bertemankan comforter yang kau hantar pagi tadi .
buat peneman tahun baru dan dann masa kau takde nan aku untuk beberapa hari nie .
thanks .




p/s ; jam tangan tuuu baru woi aku beli td . 10 MYR jeh punn :) comel gilaa . blue bunny ! hihi . jam tuu mcm pembaris yg ketuk ketuk boleh ngam kat tangan uhh ;) wink winkk !





No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap