Tuesday 24 January 2012

i just cnt get it

sooo early in the morning -,-
still cnt sleep .
tadi keluar dengan family peg jj .
lepak dekat MPH jeh .
tak beli apa sangat tapi ade laa barang sikit beli untuk beby .
i mean ade bende nak buatkan untuk die .
yelah carik buku untuk study tade -,- so amek bende lain laa .
voucher ade lagi 100 MYR :)
guess what makes me really not in kinda mood ?
terbaca status manis jantung .
hmm . act tak faham sebenarnye ape yang sedang cuba di sampaikan :(
"dua hari kita tak msj n call kan..
saya rasa bile saya sudah tiada nanti harap awak boleh hidup tanpa saya :)
miss you ♥"
lepas baca status nie , betul betul down .
huemm lagi .
tak tahu ape maksud manis jantung .
if he really gone macam mana ?
i tot missing couples day , he will call . atleast A TEXT :'(
but nahhh . dah agak takkan ade . and suddenly comes up that status .
text , call then im sume tade respon .
haihh . 
then caught he was chatting dengan girls .
lagi sedih but nak buat mcm mana . tuu hak die .
tipu tak jelous *sigh*
tipuuu lagi kalau cakap dalam masa 2 hari nie , ehh 3 hari dah pun tak rinduu tak text tak call .
beby . mcm mana nak buat awk faham yg saya nakkan perhatian awk ?
maaf saya tak angkat call awk masa tuu tapi takkan saya nak cakap dengan awk masa tengah meleleh leleh . awak kan taksuke .
bila saya bace status awak , sayuu sgt rase .
awak , kalau boleh nak sampai bila bila dengan awak .
habiskan sisa sisa hidup nie .
awak yang matangkan saya dalam banyak hal .
perangai kanak kanak mcm tak cukup kasih sayang tuu kurang tapi still ada .
taknak orang lain dah :(
kasih sayang dah terlimpah ruah ruah dekat awak jeh yayang .
macam mana nak sedut balik sume tu ?
nie pun dah gila meroyan asek stalk fb awak .
takut kalau kalau 'in relationship' tuuuu hilang :(
isk iskkkk !
awk tahu kann saya takbole hidup kalau awk tade , still nak tulis mcm tu dekat status awk .
kesian sikit dekat saya boleh ?
saya tahu awk boleh hidup kalau saya tade tp jgn laa ckp mcm tu 
*nak leleh , tahan tahan*
tadi lansung selera nak makan tade . Abah perasan . sorry Abah :'(
kadang mungkin saya tak pedulik perasaan awk , maafkan saya .
saya tak cukup bagus untuk awak mungkin .
try nak lelapkan mata takbole jugak !
masuk bilik mama , lompat atas katil .
guling guling dgr mama bebel ape tah . tapi still pk kan awk .
see ? betapa otak hati jantung hempedu sume ingtkan awak .
then mama nak tido , keluar dgn muka toya . lompat pulak ats katil sendiri . lagi tkbole tido .
what to do ? what to do ?
kalau ZARA nan popo ade terubat sikit rindu . ehh ? bukann maksud saya awk kan comel :) dorg pun comel *bukan mksud awk comel mcm kucing*
tgk ?? :( bebel ape dh nie .
dalam banyak lelaki yg saya kenal , erkkk -,- byk ke ? awk yg terbaik .
jujur dari hati .
yelah dgn awk sume nye first time kenn :')
omoooo ! rinduuu nak gelak gelak dgn awk laa .
awk , please jgn hilang dari saya boleh ? please pleaseeee . 
awk dh tak syg ke ? yelah call taknak text lagi laa taknak :(
ape pun taknak macam mane ? 
kalau org baca blog nie mesti muntah muntah kann . yelaa asek cerita pasal manis jantung .
nak buat macam mana . 
most of the time dgn dia .
saya harap kita baik balik mcm dulu .




No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap