Friday 16 March 2012

this is not give up . i'm just tired baby .

suatu petang yang kelam . sepi . tiada apa apa .
i'm too much thinking bout us heart .
heart , finals around ths corner . please . i'm totally zero right now .
heart , i know its my fault to make those promises but i'm trying .
i'm on my way to keep those words sayang tapi kalau awk tak membantu , siapa lagi nak bantu .
i just need awk to be soft spoken heart . thats all . kalau sikap awak yang mcm tu disebabkan oleh saya , i'm begging fer your forgiveness heart .
you know how much you meant to me . how much this love i'm having fer you heart .
you totally know ryte sayang .
y you just can't help me changing myself ?
awak cakap awak sepatutnya bimbing saya .
mana kesabaran awk ?
now , awk tinggalkan saya tanpa apa apa berita .
no phone calls . no text . not even whatsapp .
mana awk pergi sayang ?
kalau awak betul nak jauhkan diri or dah taknak saya dalam hidup awak , bagi tahu lah .
jangan biarkan saya tertunggu tunggu .
yes , i'm promising you that do what you want to do as long you stay here with me . but where r you heart ? where ?
malam tadi , baca balik semua whatsapp yang awk hantar lepas saya rasa saya give up dalam life nie .
tak sedar yang mata nie berkaca . 
deeply sad .
awak mintak saya jangan pergi dari hidup awak .
awak mintak saya stay macam mana saya stay sekarang untuk awak .
dear heart , saya bahagia ada awak .
tapi saya tak tahu awak :(
kalau betul awak tak bahagia , cakap lah .
saya terima dan biarkan awak bahagia .
maafkan saya kalau cara saya tak betul . ajarkan lah .
terkaku bila awak mula mula marahkan saya .
mungkin orang kata saya bodoh sebab tunggu awak .
tapi saya yang memilih untuk tinggal sebab banyak dah benda yang saya dah buat dekat awak dan sabar awak yang buat saya memilih untuk tinggal .
sekarang , biarlah saya merasa apa tu kesabaran yang awk lalui .
saya tetap dekat sini .
tunggu awak .
heart , bila masa awak dah ready , carik la saya .
saya tunggu awak .
always .


Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku


No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap