Friday 20 April 2012

hurt

well assalamualaikum . even no one will read this i know .
dalam masa beberapa minggu ni , hari hari aku penuh dengan air mata .
entah . terlalu sayang mungkin .
dalam masa sebulan lebih , aku penuhkan masa masa aku dengan dekat kan diri dengan tuhan .
sejadah yang dah lama aku tinggalkan . berdosa nya ya allah .
mungkin apa yang aku rasa sekarang balasan .
mungkin .
supaya tuhan ingatkan aku supaya lebih banyak mengadu dan berdoa pada Dia .
sakit yang aku rasa . luka ni sangat dalam . tak pernah aku rasa .
selama aku hidup 18 tahun lebih , aku rasa aku tak pernah sayangkan seseorang yang baru aku kenal lebih dari hidup aku sendiri .
aku hilang dari semua orang sebab nak tenangkan diri aku .
carik mana punca . kenapa semua ni jadi kat aku . muhasabah diri .
hakikat , sakit yang aku pendam aku rasa buat aku bukak aib sendiri .
bukan niat nak sakitkan dia bukan niat nak bukak aib siapa siapa tak .
cuma aku terlalu sakit . sangat .
tengok dia bahagia walaupun aku sakit derita macam ni .
tak mintak pun jadi macam ni .
kawan kata , move on . kau cantik . boleh dapat orang jauh lebih baik . jangan macam ni . kena kuat . 
terima kasih kawan tapi hakikat orang takkan tahu apa sebenarnya buat aku teguhkan diri aku sayangkan dia.
while posting this , aku menangis kuat . sangat kuat .
kadang kadang tertanya . kenapa semua ni jadi .
kenapa kenal dia kalau aku tahu sakit dia sampai macam ni .
hari hari tak pernah tak terfikirkan dia .
tapi dia ?
aku manusia jenis apa yang jatuhkan aib orang ?
maaf . salah aku tapi salah kau jugak . kau didik aku jadi kejam macam ni .
tolong lah . pulangkan lah balik hidup aku .
pulangkan semua yang dulu sebelum aku jadi diri aku yang sekarang .
aku rindu .
satu lagi hakikat yang aku takkan boleh benci , buang kau walau macam mana sakit luka pun aku .
mulut keluarkan kata kata tapi hati ? 
aku tahu aku tak semulia perempuan tu tapi sekurang kurang nya aku ada hati , perasaan walau keras mana pun aku .
takkan ada lagi perempuan yang sanggup kuatkan hati , kaki melangkah redah bahaya tengah malam semata mata risaukan kau , taknak pertelingkahan berpanjangan .
takkan ada perempuan yang sanggup redah melangkah kaki sendiri tanpa siapa siapa semata mata hantarkan kau ubat .
penat ya allah rasa sakit ni . penat sangat .




dear awak ,
itew tahu awak happy sekarang .
tape .
tak pernah salahkan awak .
itew rindu awak . itew rindu awak sangat sangat .
tade niat nak aibkan siapa siapa .
demi allah :(
cuma rasa sakit ni yang mendorong .
tak pernah lepas sebut nama awak dalam setiap solat dalam setiap doa .
itew tahu mungkin awak dah bencikan itew .
itew sayang awak sangat .
sayang sangat .
awak tahu macam mana kan .
itew mungkin bukan perempuan sebaik mana . cuma ada rasa sayang untuk awak .
selagi itew bernafas , takkan ada orang lain . awak sendiri tahu kenapa :')
walaupun satu hari nanti awak dah hidup bahagia .
itew doa supaya allah jagakan awak untuk itew .
jaga awak masa awak nak berangkat pergi tanah suci allah nanti , sepanjang awak dekat sana dan masa awak nak berangkat balik . semoga perjalanan awak dengan keluarga dimudahkan tuhan .
kalaupun awak tak tahu tapi allah tahu .
"ya allah , tetapkan hati aku untuk mohamad syakir bin saffarudin begitu juga dia "











No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap