Saturday 21 April 2012

another night tears.alone.

well . again . aku menaip dengan penuh air mata basahi lappy .
aku agak aku takkan pernah penat takkan pernah kenal erti lelah kalau semuanya berkaitan dengan kau .
aku penat tapi airmata ni , mata ni tak pernah penat .
entah .
aku betul betul tak kuat .
sejak bila aku jadi seorang yang mudah putus asa macam ni .
tak ! takkan . takkan pernah putus asa selagi ada Allah .
takkan jemu menadah tangan .
takkan !
mungkin kau bahagia . mungkin kau suka dengan hidup kau sekarang .
yang pasti aku luka . aku sakit .
itu yang kau tak tahu kan .
setiap kali usaha taknak amek tahu pasal kau  , tapi tetap . 
walaupun sakit .
tetap nak amek tahu .
aku takkan boleh avoid kau .
takkan boleh ignore kau .
sebab ? 
sayang .
teramat .
lelah aku nak menaip .






first picture taken together ;

i will always love and do love you heart . no matter how hurt i am . and no one able to replace you . thats the promise . even more better than you step into . no one baby .



hari hari yang aku lalui sejak kau hilang ; 


terpaksa edit sebab condition muka yang sangat teruk :( *usaha senyum*




No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap