Sunday 17 March 2013

if this is the end.....





bismillah .
well again . feels like wanna tekan tekan the keyboard :)
sedih . hrm hrmm . eberiday i iz sad . haih
hari hari sedih pun kennot gi jugak sebenarnya .
hemo hemo .
hidup ni tak semudah kau makan coki coki dengan mimik muka kau yang stim habis .
HAHAHA *gelak hambar*





ejat sahlan ;

 haih . benci nyaa kau dekat aku sekarang .
 padahal dulu , perghh . kau timang timang aku macam aku ni satu satunya . 
dulu , " i really love you . i want to marry you . have  a big family with you . i really meant it honey "
sekarang , " dengar dari sebelah pihak je . sume salah aku ? stupid human being ever " " ada lah minah ni tak puas hati dengan aku "
i wus like........ apa ni . lumat macam kena lenyek dengan pemukul telur je hati aku ni baca .
*sigh*
i've never put the blame on you baby . once yes but never after .
you are now put the blame on me i guess . 
kawan kawan kau belah dari kau mungkin sebab lain . kenapa salahkan aku ? kenapa benci aku wei ? aku sayang kau doh . 
rasa macam eishhh . gila takboleh nak terima bila kau benci aku dalam masa terdekat . sedangkan masa kau nak aku , whoah kemain :(
tapi isokayyy .
aku dah boleh terima rasanya sebab betul lah .
people come and go . tak kira berapa kejap berapa lama dia datang melambai , dalam masa tu jugak dia akan pergi :')
so , inshaAllah one fine day i will find a man that really want me fer who am i . never leave no matter what had happen . choose to stay . to be with me through thick nor thin .
i pray for you ejat . and trillion of thanks cus you make me feel again :')
thankyou love .






luqman hakim rosli ;


aku tak tahu apa lagi salah aku dekat kau .
maaf sudah . melepaskan sudah . 
maafkan aku sudah . datang balik . untuk apa ?
aku yang pertama ?
aku juga yang pertama pada dia , tapi akhirnya ?
kau boleh doh .
kau boleh lupakan aku . kau boleh .
aku pergi tanpa berita tapi kau tetap datang dengan harapan .
aku penat weh . buat kau luka . teruskan lah hidup sebab bila kau tahu pasal aku , kau marah .
marah , membenci lepas tu kau hambur perkataan yang aku takkan lupa sampai mati aku agak .
tak perlu tahu tentang aku lagi dan aku janji takkan ada tentang kau lagi . tolong lah .
aku cukup terasa . terlalu !
apa lagi salah aku ?! haih .
aku serik . serik lukakan hati manusia ni .
sebab aku dapat balasan setimpal dengan apa yang aku buat .
cukup . berhenti .
aku taknak benci kau jadi tolong .
pergi .
dan jangan datang lagi . 





dear bestfriends ; 

terharu maru bila amal dengan hakim datang shah alam jauh dari melaka jenguk gua :')
sumpah terharu even sebenarnya tak rancang and ada tujuan pun sebenarnya datang ennnn . HAHA
i had shooo great time with em . like serioulsy .
laugh , talk , fight .
even aiman , umi wano semua takde sekali but still . feel korg ada sekali dengan kitaorg .
i can't wait fer re-union ! teneneneneenene
In Sha Allah , rezeki ada gua datang melaka . tiap tiap minggu weh . eh .
hemo hemo :3
*dorg tahu kenapa sebenarnya boleh dtg tiap minggu -,-*
doa doa kan lahh eh :')
dah ada ura ura petang td . kehkehkehkeh .
sayang korang and selamanya macam tu .











"I don't have any suits words to tell but lifes move on . Dear Almighty , give me enough strength to face this .I had enough i know You know :( I'm glad having them and the ones who stay here with me . I know theres a reason behind this and I pray I knew what is it someday .  In Sha Allah :')"













No comments:

Post a Comment

gojes cakap cakap